Menteşe kent merkezinde yeşil alan oranı arttırılıyor
Menteşe Belediyesi, kent merkezinde yeşil alan miktarını artırma hedefi doğrultusunda Kolejler Bölgesi'ne yeni bir park kazandırıyor. Muğla Büyükşehir Belediyesi ile yürütülen üstyapı çalışmalarına ek olarak hayata geçirilecek proje sayesinde bölgedeki mevcut yeşil alan miktarı iki katına çıkarılacak.
Köksal Aras, kent merkezinde artan yapılaşmaya karşı ekolojik dengeyi korumanın ve vatandaşlara nefes alabilecekleri kamusal alanlar oluşturmanın öncelikli hedefleri arasında yer aldığını vurgulayarak şunları söyledi:"Şehrimizin ekolojik dengesini korumak ve hemşehrilerimize nefes alabilecekleri modern yaşam alanları sunmak amacıyla Kolejler Bölgemize yeni bir park kazandırıyoruz. Çalışmalarımız kapsamında sert zemin oranını azaltarak bölgedeki yeşil alan kapasitesini iki katına çıkaracağız.
-
menteşe yeni park
-
koleljer bölgesi yeşil alan
-
muğla büyükşehir belediyesi
-
şehir merkezi park projesi
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı