Menteşe kent merkezinde yeşil alan oranı arttırılıyor
Menteşe Belediyesi, kent merkezinde yeşil alan miktarını artırma hedefi doğrultusunda Kolejler Bölgesi'ne yeni bir park kazandırıyor. Muğla Büyükşehir Belediyesi ile yürütülen üstyapı çalışmalarına ek olarak hayata geçirilecek proje sayesinde bölgedeki mevcut yeşil alan miktarı iki katına çıkarılacak.
Toprakla buluşturacağımız yeni ağaçlarımız ve konforlu oturma alanlarımız sayesinde doğayla iç içe, her yaştan hemşehrimizin keyifle vakit geçirebileceği yaşayan bir parkı Menteşe’mize kazandıracağız"
Başkan Köksal Aras, projenin yalnızca Kolejler Bölgesi’ne değil, kent merkezinin bütününe yönelik ‘Daha az beton, daha çok yeşil’ anlayışının somut bir adımı olarak hayata geçirileceğini sözlerine ekledi.
-
menteşe yeni park
-
koleljer bölgesi yeşil alan
-
muğla büyükşehir belediyesi
-
şehir merkezi park projesi
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi
Fethiye Belediyesi’nden Zakkum Parkı’nda Peyzaj Düzenlemesi
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı