• Haberler
  • Sağlık
  • Menteşe Devlet Hastanesinde sağlık sektörünün meleklerine pastalı kutlama

Menteşe Devlet Hastanesinde sağlık sektörünün meleklerine pastalı kutlama

12-18 Mayıs Hemşireler Haftası kapsamında Menteşe Devlet Hastanesinde kutlama etkinliği gerçekleştirildi. Etkinlikte Başhekim Op. Dr. Şadi Ballı birlikte mesai yaptığı hemşirelerin günlerini tek tek kutlarken, pasta kesildi.

Bakmadan Geçme

Gerçek Fethiye Gazetesi - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!