Menteşe Devlet Hastanesinde sağlık sektörünün meleklerine pastalı kutlama
12-18 Mayıs Hemşireler Haftası kapsamında Menteşe Devlet Hastanesinde kutlama etkinliği gerçekleştirildi. Etkinlikte Başhekim Op. Dr. Şadi Ballı birlikte mesai yaptığı hemşirelerin günlerini tek tek kutlarken, pasta kesildi.
Başhekim Ballı, "Hayatın en zor anlarında hastalarımıza umut olan, şefkatleriyle iyileşme süreçlerine katkıda bulunan ve büyük bir özveriyle görev yapan başta kurumumuzun hemşireleri olmak üzere tüm hemşirelerimizin Hemşireler Haftasını en içten dileklerimizle kutluyor, sağlık sistemimize kattıkları değer, insan sevgileri ve emekleri için şükranlarımızı sunuyorum" dedi.
Bakmadan Geçme
Muğla'da kaza: 4 yaralı
Fethiye’de karne günü için uzmandan ailelere rehber niteliğinde açıklama
Muğla Büyükşehir Belediyesi Konservatuvarı Bale Öğrencilerinden Uluslararası Başarı
Fethiye Orman İşletme Müdürlüğü'nden yangın sezonu uyarısı: “En etkili mücadele yangın çıkmadan alınan önlemdir”
Muğla'da orman yangınlarıyla mücadele ve önleyici tedbirler masaya yatırıldı
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi