Menteşe Devlet Hastanesi'nde 'beyaz gece' rüzgarı
Menteşe Devlet Hastanesi tarafından geleneksel olarak düzenlenen motivasyon gecesinin 5'incisi, bu yıl 'Beyaz Gece' konseptiyle gerçekleştirildi. Sağlık çalışanları, yoğun iş temposuna kısa bir mola vererek birlik ve beraberlik mesajı verdi.
Sağlık çalışanlarının kurum içi dayanışmasını güçlendirmek amacıyla düzenlenen program, Muğla'nın doğal güzellikleriyle ünlü Ula ilçesine bağlı Akyaka Mahallesi'nde başladı. Etkinlik kapsamında ilk olarak dünyaca ünlü Kadın Azmağı Deresi'nde tekne turu düzenlendi. Eşsiz doğanın tadını çıkaran hastane personeli, tekne turunun ardından Azmak kenarında düzenlenen akşam yemeğinde bir araya geldi. Yoğun ve fedakarca geçen çalışma döneminin stresini atan personel, canlı müzik ve hoş sohbetler eşliğinde keyifli anlar yaşadı.
-
Menteşe Devlet Hastanesi
-
motivasyon gecesi
-
Beyaz Gece
-
Sağlık çalışanları
-
Menteşe Devlet Hastanesi Başhekimi Op Dr Şadi Ballı
Bakmadan Geçme
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’