Menteşe Devlet Hastanesi'nde 'beyaz gece' rüzgarı
Menteşe Devlet Hastanesi tarafından geleneksel olarak düzenlenen motivasyon gecesinin 5'incisi, bu yıl 'Beyaz Gece' konseptiyle gerçekleştirildi. Sağlık çalışanları, yoğun iş temposuna kısa bir mola vererek birlik ve beraberlik mesajı verdi.
Menteşe Devlet Hastanesi Başhekimi Op. Dr. Şadi Ballı, hastanenin her bir ferdiyle büyük bir aile olduğunu vurguladı. Sağlık hizmetlerinin büyük bir ekip çalışması, fedakarlık ve özveri gerektirdiğini belirten Başhekim Ballı, şu ifadeleri kullandı: "Hastanemizin bugün elde ettiği tüm başarılarda, en alt kademeden en üst kademeye kadar tüm çalışanlarımızın alın teri ve emeği bulunmaktadır. Gösterdiğiniz üstün gayret ve özveri için her birinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Bu tür organizasyonlar moral ve motivasyonumuzu artırırken, ekip ruhumuzu ve birbirimize olan bağımızı daha da güçlendiriyor. İnanıyorum ki birlik ve beraberlik içerisinde çok daha güzel çalışmalara ve başarılara imza atacağız"
-
Menteşe Devlet Hastanesi
-
motivasyon gecesi
-
Beyaz Gece
-
Sağlık çalışanları
-
Menteşe Devlet Hastanesi Başhekimi Op Dr Şadi Ballı
Bakmadan Geçme