Menteşe'de okullar yeni eğitim yılına hazırlanıyor
Muğla'nın Menteşe ilçesinde, İlçe Milli Eğitim Müdürü İdris Kömürcü'nün okul ziyaretleri yaz döneminde de devam ediyor. Bu kapsamda Kömürcü, Toki Şehit Jandarma Yarbay Alim Yılmaz İlkokulu/Ortaokulu'nu ziyaret ederek okul yöneticileriyle bir araya geldi.
Gerçekleştirilen ziyarette, İlçe Müdürü Kömürcü, okul idaresinden yaz tatili boyunca planlanan bakım, onarım ve iyileştirme çalışmalarına dair bilgi aldı. Okul binasında yapılması planlanan boya, temizlik, donanım yenilemeleri ve çevre düzenlemeleri yerinde incelendi. Kömürcü, çalışmalarda ilgili birimlerle koordinasyon içinde hareket edilmesi gerektiğini belirterek, sürecin titizlikle yürütülmesi yönünde tavsiyelerde bulundu.
-
menteşe milli eğitim
-
idris kömürcü okul ziyareti
-
yaz dönemi bakım
-
eğitimde fiziki iyileştirme
-
muğla okul hazırlığı
Bakmadan Geçme
Muğla'da polisi şehit eden astsubayın beyin ölümü gerçekleşti
Fethiye’de Makine Mühendisi Simge Çelik: ‘Başarının cinsiyeti yok’
Fethiye Emlakçılar Derneği Başkanı Serdar Oğuz’dan ‘EİDS’ uyarısı
Fethiye'de kapı sesi cinayeti dosyasında katil zanlısının 6 yıldır psikolojik tedavi gördüğü ortaya çıktı
Fethiye'de kavurucu sıcaklık: Termometreler 41 dereceyi gösterdi
Muğla’daki Sığla ormanlarından 1 ton Sığla yağı üretimi bekleniyor