Menteşe'de öğrenciler ödüllerini aldı
Menteşe İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenen 'İstiklal Marşı'nı Güzel Okuma Yarışması' ortaokullar kategorisinde dereceye giren öğrenciler ve komisyon üyeleri düzenlenen törenle sertifikalarını aldı.
Menteşe İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü binasında gerçekleştirilen programda, Şube Müdürü Ali Kaan Kutlu hazır bulundu. Yarışmanın objektif bir şekilde değerlendirilmesini sağlayan seçici kurul üyelerine ve medeni cesaret göstererek yarışmaya katılan tüm öğrencilere teşekkür belgeleri ve sertifikaları bizzat Kutlu tarafından takdim edildi.
-
menteşe ilçe milli eğitim müdürlüğü
-
istiklal marşını güzel okuma yarışması
-
ortaokul öğrencileri istiklal marşı
-
menteşe eğitim etkinlikleri
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı