Menteşe'de öğrenciler ödüllerini aldı
Menteşe İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenen 'İstiklal Marşı'nı Güzel Okuma Yarışması' ortaokullar kategorisinde dereceye giren öğrenciler ve komisyon üyeleri düzenlenen törenle sertifikalarını aldı.
Törende kısa bir konuşma yapan Şube Müdürü Ali Kaan Kutlu, İstiklal Marşı'nın Türk milleti için önemine değinerek şu ifadeleri kullandı: “Geleceğimizin teminatı olan ortaokul öğrencilerimizin İstiklal Marşımızı bu denli coşku ve vakarla seslendirmesi bizleri gururlandırdı. Bu yarışmaya emek veren kıymetli komisyon üyelerimize teşekkür ediyor, katılım sağlayan tüm öğrencilerimizi tebrik ederek başarılarının artarak devam etmesini diliyorum” Program, sertifika dağıtımının ardından çekilen hatıra fotoğrafı ile sona erdi.
-
menteşe ilçe milli eğitim müdürlüğü
-
istiklal marşını güzel okuma yarışması
-
ortaokul öğrencileri istiklal marşı
-
menteşe eğitim etkinlikleri
Bakmadan Geçme
Bodrum'da dalgıçlar deniz dibinden 250 kilogram atık çıkardı
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül