Menteşe'de atıklar sanata dönüşüyor
Menteşe Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü bünyesinde faaliyet gösteren Uluslararası Gençlik Merkezi, sürdürülebilir bir gelecek için örnek bir projeye imza attı. COP31 İklim Zirvesi hazırlık süreci kapsamında düzenlenen etkinliklerde gençler, hem teorik eğitim aldı hem de atıkların sanata dönüşme yolculuğuna tanıklık etti.
Programın başlangıcında uzman eğitmenler tarafından düzenlenen sunumlarda; atık yönetimi, geri dönüşümün ekolojik dengedeki rolü ve bireysel karbon ayak izini azaltma yöntemleri ele alındı. "Atık Nedir?" ve "Sıfır Atık" başlıkları altında bilinçlenen gençler, günlük yaşamda uygulanabilecek pratik ve çevreci çözümler hakkında detaylı bilgi sahibi oldu.
Bakmadan Geçme
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’
Fethiye Balık Pazarı’nda 17 yıllık emek: Asım Karadayı’dan lezzet sırları