- Haberler
- Kültür Sanat
- Menteşe'de 23 Nisan Satranç Turnuvası İle Kutlandı
Menteşe'de 23 Nisan Satranç Turnuvası İle Kutlandı
Menteşe Belediyesi ve Muğla Fenerbahçeliler Derneği, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı'nı bu yıl 8'incisi düzenlenen geleneksel satranç turnuvası ile kutladı.
Konakaltı İskender Alper Kültür Merkezi'nde 18-19 Nisan tarihlerinde gerçekleştirilen organizasyona, farklı il ve ilçelerden toplam 112 sporcu katılım sağladı. Müsabakalar; “Açık Kategori”, “14 Yaş ve Altı” ile “10 Yaş ve Altı” olmak üzere üç farklı klasmanda oynandı.
-
menteşe satranç turnuvası 23 nisan
-
muğla satranç etkinliği çocuk bayramı
-
muğla fenerbahçeliler derneği turnuva
-
menteşe belediyesi satranç organizasyonu
Bakmadan Geçme
Tatil Planlarınızı Ertelemeyin En Güncel Uçak Bileti Kampanya
Muğla Teknopark’tan genç kaşiflere yarım milyon liralık destek
Fethiye’de üreticilere uyarı: Sıcaklıklar bitki hastalıklarını tetikliyor
MSKÜ Spor Bilimleri Fakültesi mezunlarını uğurladı
Fethiyespor, Timur Fidan İçin Post Paylaşmadı, Taraftar Grubu: 'Utandırdınız'
Fethiye gökyüzünde yeni bir ilke ev sahipliği yapacak: Ölüdeniz’de WTTF heyecanı