Menteşe'de 2025-2026 eğitim öğretim yılı Müdürler Kurulu toplantısı yapıldı
2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Sene Başı Müdürler Kurulu Toplantısı, İlçe Millî Eğitim Müdürü İdris Kömürcü başkanlığında, şube müdürleri ile okul ve kurum müdürlerinin katılımıyla Menteşe Halk Eğitimi Merkezi Konferans Salonu'nda gerçekleştirildi.
Toplantının açılış konuşmasını yapan İlçe Millî Eğitim Müdürü İdris Kömürcü, yeni eğitim öğretim yılının ülkemize, ilimize ve ilçemize hayırlı olmasını dileyerek sözlerine başladı. Eğitim camiasının güçlü bir aile olduğunu vurgulayan Kömürcü, öğretmenlerin ve okul yöneticilerinin gayretleriyle Menteşe’de eğitimin niteliğinin her geçen yıl daha da yükseldiğini ifade etti.
-
menteşe eğitim toplantısı
-
idris kömürcü açıklama
-
2025 2026 eğitim yılı
-
müdürler kurulu kararları
-
menteşe milli eğitim
Bakmadan Geçme
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’
Fethiye Balık Pazarı’nda 17 yıllık emek: Asım Karadayı’dan lezzet sırları