Menteşe'de 2025-2026 eğitim öğretim yılı Müdürler Kurulu toplantısı yapıldı
2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Sene Başı Müdürler Kurulu Toplantısı, İlçe Millî Eğitim Müdürü İdris Kömürcü başkanlığında, şube müdürleri ile okul ve kurum müdürlerinin katılımıyla Menteşe Halk Eğitimi Merkezi Konferans Salonu'nda gerçekleştirildi.
Gündem maddeleri çerçevesinde toplantıda; öğrencilerin akademik başarılarını artırmaya yönelik yapılacak çalışmalar, sosyal ve kültürel etkinlikler, değerler eğitimi, okul güvenliği, taşımalı eğitim, rehberlik hizmetleri, bağımlılıkla mücadele, ölçme ve değerlendirme süreçleri ile yıl boyunca uygulanacak projeler ayrıntılı olarak ele alındı. Ayrıca, okullar arası iş birliği ve koordinasyonun önemi üzerinde durularak, eğitimde fırsat eşitliği için yapılacak çalışmalar hakkında görüş alışverişinde bulunuldu.
-
menteşe eğitim toplantısı
-
idris kömürcü açıklama
-
2025 2026 eğitim yılı
-
müdürler kurulu kararları
-
menteşe milli eğitim
Bakmadan Geçme
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’