Menteşe'de 1800 Metrelik Su Hattı Yenileniyor
Muğla Büyükşehir Belediyesi MUSKİ Genel Müdürlüğü Menteşe İlçesi Çırpı Mahallesinde sürekli arızalanarak su kaybına ve kesintilere yol açan hatların yenileme çalışmasına başladı. Mahalle muhtarı Mehmet Şanlı, 'Sürekli patlaklarla yaşıyorduk artık su sıkıntımız ortadan kalkıyor bu nedenle Başkan Ahmet Aras'a teşekkür ederim' dedi.
Bölgede sürekli arızalanarak su kaybına ve uzun süreli kesintilere neden olan hatların değişimi başladı. Çalışmalar kapsamında 1500 metrelik terfi hattı be 300 metrelik şebeke hattı olmak üzere toplamda 1800 metrelik yenileme gerçekleştirilecek. Bunun yanı sıra mevcut hatlar daha dayanıklı ve uzun ömürlü hatlarla yenilenecek. Çalışmalar kapsamında 90 hanenin bulunduğu Mahalledeki su sorunları ortadan kalkacak.
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi
Fethiye Belediyesi’nden Zakkum Parkı’nda Peyzaj Düzenlemesi
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı