Menteşe'de 1 ton kireç dağıtıldı
Menteşe Belediyesi, doğa koruma bilinci oluşturmak ve geri dönüşümün önemini vurgulamak için 5 Haziran Dünya Çevre Günü nedeniyle Saburhane Meydanında başlayan ve Kızıldağ Mesire Alanında devam eden çok yönlü etkinlikler düzenledi. Etkinlikler kapsamında 1 ton kireç dağıtımı yapıldı.
Başkan Köksal Aras, "Çevre, doğadır, ormanlardır, tüm yaşam alanlarımızdır. Temiz hava solumak sağlığımız için hayati önemdedir. Maalesef çevremiz günden güne kirleniyor. Hepimize düşen görev çevremizi korumaktır. Sizler çevre gönüllülerisiniz, yerlere çöp atmamalı, atanları uyarmalıyız. Plastik, kağıt, pil, cam ve atık yağ gibi maddeleri ayrıştırarak atmalıyız. Ağaç dikmek de çok önemlidir. Bu yaz hep birlikte ağaçlandırma etkinliği yapalım" dedi.
-
menteşe belediyesi
-
dünya çevre günü
-
çevre bilinci
-
geri dönüşüm
-
kireç dağıtımı
-
çocuk etkinlikleri
-
kızıldağ mesire alanı
-
çevre temizliği
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı