Menteşe'de 1 ton kireç dağıtıldı
Menteşe Belediyesi, doğa koruma bilinci oluşturmak ve geri dönüşümün önemini vurgulamak için 5 Haziran Dünya Çevre Günü nedeniyle Saburhane Meydanında başlayan ve Kızıldağ Mesire Alanında devam eden çok yönlü etkinlikler düzenledi. Etkinlikler kapsamında 1 ton kireç dağıtımı yapıldı.
Hafta boyunca toplam 30 ton kireç dağıtılacak
Başkan Köksal Aras’ın konuşmasının ardından çevre projelerine katılan okulların müdürlerine teşekkür belgesi verildi ve Agora Tiyatro Grubu'nun hazırladığı tiyatro oyunu sahnelendi. Etkinlik çerçevesinde Menteşe Belediyesi tarafından 1 ton kireç dağıtıldı. Etkinliğe katılan öğrencilere satranç takımı, akıl oyunları ve geri dönüşüm malzemesinden üretilen çevre dostu kalemler hediye edildi.
-
menteşe belediyesi
-
dünya çevre günü
-
çevre bilinci
-
geri dönüşüm
-
kireç dağıtımı
-
çocuk etkinlikleri
-
kızıldağ mesire alanı
-
çevre temizliği
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı