Menteşe Belediyesi Ege ve Marmara Çevreci Belediyeler Birliği'ne üye oluyor
Menteşe Belediyesi Kasım Ayı Meclis toplantısı Menteşe Belediyesi Başkan Vekili Seda Uslu Başkanlığı'nda Türkan Saylan Çağdaş Yaşam Merkezi'nde gerçekleşti. 5 gündem maddesinin görüşüldüğü toplantıda Menteşe Belediyesi'nin Ege ve Marmara Çevreci Belediyeler Birliği'ne üye olunması oy birliği ile kabul edildi. Belediye başkanlarının doğal üye olduğu Ege ve Marmara Çevreci Belediyeler Birliği tüzüğü uyarınca meclis üyeleri arasından 3 asil, 2 yedek üye belirlendi.
Menteşe Belediyesi Kasım Ayı Meclis toplantısı Menteşe Belediyesi Başkan Vekili Seda Uslu Başkanlığı’nda Türkan Saylan Çağdaş Yaşam Merkezi’nde gerçekleşti. 5 gündem maddesinin görüşüldüğü toplantıda Menteşe Belediyesi’nin Ege ve Marmara Çevreci Belediyeler Birliği’ne üye olunması oy birliği ile kabul edildi. Belediye başkanlarının doğal üye olduğu Ege ve Marmara Çevreci Belediyeler Birliği tüzüğü uyarınca meclis üyeleri arasından 3 asil, 2 yedek üye belirlendi.
-
muğla haberleri
-
Menteşe Belediyesi
-
Ege ve Marmara Çevreci Belediyeler Birliği
-
üyelik
-
çevre
-
belediye
-
sürdürülebilirlik
-
yeşil şehir
-
çevre projeleri
-
belediyeler birliği
-
yerel yönetim
Bakmadan Geçme
Menteşe'de gönüllü gençler miniklerin mutluluğuna ortak oldu
Fethiye'de sıcaklık yükseldi, klima kullanımı polikliniklerde yoğunluk oluşturdu
Muğla'da kaza: 4 yaralı
Fethiye’de karne günü için uzmandan ailelere rehber niteliğinde açıklama
Muğla Büyükşehir Belediyesi Konservatuvarı Bale Öğrencilerinden Uluslararası Başarı
Fethiye Orman İşletme Müdürlüğü'nden yangın sezonu uyarısı: “En etkili mücadele yangın çıkmadan alınan önlemdir”