Menteşe Belediyesi Ege ve Marmara Çevreci Belediyeler Birliği'ne üye oluyor
Menteşe Belediyesi Kasım Ayı Meclis toplantısı Menteşe Belediyesi Başkan Vekili Seda Uslu Başkanlığı'nda Türkan Saylan Çağdaş Yaşam Merkezi'nde gerçekleşti. 5 gündem maddesinin görüşüldüğü toplantıda Menteşe Belediyesi'nin Ege ve Marmara Çevreci Belediyeler Birliği'ne üye olunması oy birliği ile kabul edildi. Belediye başkanlarının doğal üye olduğu Ege ve Marmara Çevreci Belediyeler Birliği tüzüğü uyarınca meclis üyeleri arasından 3 asil, 2 yedek üye belirlendi.
Menteşe Belediyesi Kasım Ayı Meclis toplantısı Menteşe Belediyesi Başkan Vekili Seda Uslu Başkanlığı’nda Türkan Saylan Çağdaş Yaşam Merkezi’nde gerçekleşti. 5 gündem maddesinin görüşüldüğü toplantıda Menteşe Belediyesi’nin Ege ve Marmara Çevreci Belediyeler Birliği’ne üye olunması oy birliği ile kabul edildi. Belediye başkanlarının doğal üye olduğu Ege ve Marmara Çevreci Belediyeler Birliği tüzüğü uyarınca meclis üyeleri arasından 3 asil, 2 yedek üye belirlendi.
-
muğla haberleri
-
Menteşe Belediyesi
-
Ege ve Marmara Çevreci Belediyeler Birliği
-
üyelik
-
çevre
-
belediye
-
sürdürülebilirlik
-
yeşil şehir
-
çevre projeleri
-
belediyeler birliği
-
yerel yönetim
Bakmadan Geçme
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’