Menteşe Atatürk Bulvarında yürüyüş ve bisiklet yolları yenileniyor
Muğla Büyükşehir Belediyesi, Menteşe ilçesinde her yaştan vatandaşın yoğun olarak kullandığı Atatürk Bulvarı üzerindeki yürüyüş, koşu ve bisiklet yollarında kapsamlı bir yenileme projesini hayata geçiriyor. 'Atatürk Bulvarı 7/24 Canlı Kent Projesi' ile vatandaşların güvenli, sağlıklı ve konforlu bir ortamda spor yapabilmesi ve aktif yaşam alışkanlıklarını sürdürebilmesi hedefleniyor.
Dinlenme alanları ve yeşil doku ile nefes alan bir bulvar
Spor yapan ve yürüyüşe çıkan vatandaşların dinlenebilmesi amacıyla güzergâh boyunca 35 adet oturma bankı yerleştirilecek. Proje kapsamında yeşil dokunun güçlendirilmesi için 100 adet dişbudak ağacı dikilecek, mevcut bitki örtüsünün sağlıklı şekilde korunabilmesi amacıyla ise bin 800 metre ana sulama hattı yenilenecek.
Muğla Büyükşehir Belediyesi, bu projeyle Atatürk Bulvarını yalnızca bir ulaşım aksı değil; sağlıklı yaşamı destekleyen, güvenli, modern ve her an canlı bir kent alanı haline getirmeyi amaçlıyor.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor