Menteşe Atatürk Bulvarında yürüyüş ve bisiklet yolları yenileniyor
Muğla Büyükşehir Belediyesi, Menteşe ilçesinde her yaştan vatandaşın yoğun olarak kullandığı Atatürk Bulvarı üzerindeki yürüyüş, koşu ve bisiklet yollarında kapsamlı bir yenileme projesini hayata geçiriyor. 'Atatürk Bulvarı 7/24 Canlı Kent Projesi' ile vatandaşların güvenli, sağlıklı ve konforlu bir ortamda spor yapabilmesi ve aktif yaşam alışkanlıklarını sürdürebilmesi hedefleniyor.
Başkan Aras: “Atatürk Bulvarını güvenli ve konforlu hale getiriyoruz”
Kıyı Ege Belediyeler Birliği ve Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, Atatürk Bulvarı’nda hayata geçirilecek proje ile kentin en yoğun kullanılan alanlarından birini daha güvenli ve yaşanabilir hale getireceklerini belirtti.
Başkan Aras, "Atatürk Bulvarı, Menteşeli hemşehrilerimizin günün her saatinde spor yaptığı, yürüyüşe çıktığı ve vakit geçirdiği çok önemli bir yaşam aksı. Bu alanı hem güvenli hem de konforlu bir şekilde yeniden düzenliyoruz. Amacımız, herkesin gönül rahatlığıyla kullanabileceği, aydınlık ve canlı bir kent mekânı oluşturmak" dedi.
Bakmadan Geçme