Memur ve özel sektör çalışanları: İşte yüksek emekli maaşı almanın formülü
Emeklilik için gün sayanlar, Sosyal Güvenlik Kurumu SGK'ya emeklilik dilekçesi verecekler dikkat! Daha fazla emekli maaşı, kıdem ve emeklilik tazminatı almak için en doğru aylar belli oldu. Yıl içinde emeklilik dilekçesi verenler o yıl Ocak ve Temmuz aylarında yapılan maaş artışlarından aynen yararlanırken, memur ve özel sektör çalışanları için kritik ay Temmuz oldu.
MEMURLAR İÇİN EMEKLİ İKRAMİYESİ DEVREYE GİRİYOR
Yıl içinde emeklilik dilekçesi veren memurlar da Ocak ve Temmuz aylarında yapılan artışlardan yararlanırlar. Ancak, memurların emekli ikramiyesi, dilekçenin verildiği tarihteki katsayı üzerinden hesaplanır. Memurların, emekli ikramiyesinde kayıp yaşamamak için dilekçelerini Mayıs - Haziran yerine Temmuz ayında vermesi daha avantajlıdır.
Bakmadan Geçme
Muğla Büyükşehir Gazeteciler Derneği Başkanı Cem Kaytan’dan Vali Akbıyık’a Ziyaret
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor