Memur ve özel sektör çalışanları: İşte yüksek emekli maaşı almanın formülü
Emeklilik için gün sayanlar, Sosyal Güvenlik Kurumu SGK'ya emeklilik dilekçesi verecekler dikkat! Daha fazla emekli maaşı, kıdem ve emeklilik tazminatı almak için en doğru aylar belli oldu. Yıl içinde emeklilik dilekçesi verenler o yıl Ocak ve Temmuz aylarında yapılan maaş artışlarından aynen yararlanırken, memur ve özel sektör çalışanları için kritik ay Temmuz oldu.
KIDEM TAZMİNATINDA KAYIP YAŞAMAMAK İÇİN TEMMUZ ÖNE ÇIKIYOR
İşçilerin kıdem tazminatı, son brüt ücretleri üzerinden ödenir. Ancak, kıdem tazminatı tutarı her 6 ayda bir belirlenen kıdem tazminatı tavanını aşamaz. 2024’ün Ocak – Haziran döneminde kıdem tazminatı tavanı 35.058,58 TL’dir. Brüt ücreti tavan tutarı aşan SSK’lıların kıdem tazminatında kayıp yaşamamak için emeklilik dilekçesini Temmuz ayında vermesi gerekir.
Bakmadan Geçme
Bodrum açıklarında 40 metre derinliğe uzanan kesintisiz deniz çayırı kuşağı belirlendi
Muğla Büyükşehir Gazeteciler Derneği Başkanı Cem Kaytan’dan Vali Akbıyık’a Ziyaret
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor