Mehmetçik vefası: 35 yıl sonra aynı masada, aynı kalpte
Terör olaylarının yoğun yaşandığı 90'lı yıllarda, Şırnak'ın Bestler Dereler bölgesinde vatani görevini yapan asker arkadaşları, 35 yıl sonra Edirne'de bir araya geldi. Zorlu yıllarda omuz omuza görev yapan tertipler, dostluklarını yıllara meydan okuyarak sürdürüyor.
“Komutanlar da yanlarında”
Buluşmalara, dönemlerinde üsteğmen olan ve daha sonra tümgeneralliğe yükselen Vedat Komutanı'n yanı sıra, o dönemde görev yapan astsubaylar da katılıyor. Bu birlikteliklerin kendileri için çok kıymetli olduğunu belirten tertipler, komutanlarıyla bir araya gelmenin ayrı bir mutluluk kaynağı olduğunu dile getirdi.
-
şırnak asker buluşması
-
edirne tertipler buluştu
-
1988 1990 askerlik
-
askerlik anıları vefa
-
yıllar sonra tekrar buluştular
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor