Mehmetçik vefası: 35 yıl sonra aynı masada, aynı kalpte
Terör olaylarının yoğun yaşandığı 90'lı yıllarda, Şırnak'ın Bestler Dereler bölgesinde vatani görevini yapan asker arkadaşları, 35 yıl sonra Edirne'de bir araya geldi. Zorlu yıllarda omuz omuza görev yapan tertipler, dostluklarını yıllara meydan okuyarak sürdürüyor.
“Almanya'dan sırf bu buluşma için geldi”
Almanya'da yaşayan Nut Bülbül (1970) de buluşmaya katılanlar arasındaydı. Yalnızca bu etkinlik için Türkiye'ye geldiğini belirten Bülbül, birkaç gün içerisinde tekrar yurt dışına döneceğini söyledi. Mehmet Şah (1969) ise komşu bölükte görev yaptığını, son iki yıldır buluşmalara katılarak bu dostluğu yaşatmaya çalıştığını ifade etti.
-
şırnak asker buluşması
-
edirne tertipler buluştu
-
1988 1990 askerlik
-
askerlik anıları vefa
-
yıllar sonra tekrar buluştular
Bakmadan Geçme
Muğla Büyükşehir Gazeteciler Derneği Başkanı Cem Kaytan’dan Vali Akbıyık’a Ziyaret
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor