Mehmet Günay Stadında Çalışmalar Sürüyor
Seydikemer Belediye Başkanı ve Seydikemerspor Kulüp Başkanı B. Önder Akdenizli, Mehmet Günay Stadındaki yenileme çalışmalarının devam ettiğini söyledi.
BAŞKAN AKDENİZLİ: “HER ŞEY SEYDİKEMER İÇİN”
Başkan Akdenizli burada yaptığı açıklamada; “Seydikemer’de tarih yazılan Mehmet Günay Stadındayız. Stadımızın çim ekme çalışmalarını yerinde inceledik. İnşallah en kısa zamanda bu görmüş olduğunuz alanda yemyeşil çimde gençlerimiz spor yapacak, Seydikemerspor’umuzun burada faaliyetlerini, spor müsabakalarını hep birlikte izleyeceğiz. Tribünleri de yenileceğiz. Burada çok güzel bir ortam yaratacağız. Her şey Seydikemer için” ifadelerini kullandı.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret