MEAH'ta Organ ve Doku Bağışı Haftası farkındalık etkinliği düzenlendi
Muğla Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde 3-9 Kasım Organ ve Doku Bağışı Haftası kapsamında organ bağışı konusunda farkındalık oluşturmak amacıyla bilgilendirme standı açıldı. Organ ve Doku Nakil Koordinatörlüğü ekibi tarafından kurulan stant, Sağlık Bilimleri Fakültesi Hemşirelik Bölümü öğrencilerinin desteğiyle hizmet verirken, hastane yönetimi ve sağlık personeli de etkinliğe katılım gösterdi.
Muğla Eğitim ve Araştırma Hastanesi yönetim ekibi, farkındalık etkinliğine katılarak Organ ve Doku Nakil Koordinatörlüğü ekibine destek verdi. Başhekim yardımcıları Dr. Öğretim Üyesi Fatih Alaşan ve Op. Dr. Süreyya Kolcuoğlu ile Sağlık Bakım Hizmetleri Müdürleri Özlem Palancıoğlu ve Gülay Karaduman, standı ziyaret ederek organ bağışı bilincinin toplumda artması gerektiğine dikkat çektiler.
-
muğla haberleri
-
Muğla Eğitim ve Araştırma Hastanesi
-
Organ ve Doku Bağışı Haftası
-
bağış
-
farkındalık
-
etkinlik
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor