MEAH'ta Organ ve Doku Bağışı Haftası farkındalık etkinliği düzenlendi
Muğla Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde 3-9 Kasım Organ ve Doku Bağışı Haftası kapsamında organ bağışı konusunda farkındalık oluşturmak amacıyla bilgilendirme standı açıldı. Organ ve Doku Nakil Koordinatörlüğü ekibi tarafından kurulan stant, Sağlık Bilimleri Fakültesi Hemşirelik Bölümü öğrencilerinin desteğiyle hizmet verirken, hastane yönetimi ve sağlık personeli de etkinliğe katılım gösterdi.
Organ ve Doku Nakil Koordinatörlüğü, organ bağışının hayat kurtarıcı bir etkiye sahip olduğunu ve bu konuda duyarlılığın artırılmasının önemini vurguladı. Standta görev alan ekip ve hemşirelik öğrencileri, toplumda organ bağışı konusunda bilinç oluşturmak için çeşitli bilgilendirmelerde bulunarak farkındalık çalışmalarına katkı sağladılar.
-
muğla haberleri
-
Muğla Eğitim ve Araştırma Hastanesi
-
Organ ve Doku Bağışı Haftası
-
bağış
-
farkındalık
-
etkinlik
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor