MEAH'ta kadavra bağışı anlatıldı
Muğla Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Tıp Fakültesi Dönem-1 öğrencileri tarafından 'Bağışla bedenini, tıp eğitiminde yaşasın' adlı sosyal sorumluluk projesi kapsamında farkındalık standı kuruldu.
Dr. Öğretim Üyesi Mustafa Deniz Yörük ve Dr. Öğretim Üyesi Ceren Uğuz Gencer öncülüğünde düzenlenen etkinlikte, hastanenin ana poliklinik girişinde hasta ve hasta yakınları kadavra bağışı konusunda bilgilendirildi. Öğrenciler, kadavranın tıp eğitimindeki yeri ve önemine değinerek, bağış sürecine dair yasal prosedürler hakkında detaylı bilgi verdi. Kadavra bağışı yapmak isteyen vatandaşlara, bağış formlarını doldurmalarında da bire bir yardımcı olundu.
-
Muğla Eğitim ve Araştırma Hastanesi
-
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Tıp Fakültesi
-
Bağışla bedenini
-
tıp eğitiminde yaşasın adlı sosyal sorumluluk projesi
-
kadavra bağışı
-
Bakmadan Geçme
Muğla Hava Durumu 24 Haziran 2026: En Sıcak İlçe Belli Oldu
Fethiye’de sanat, kafe ve sahne aynı çatıda buluştu: ‘Mutlu Bahçe’
Muğla’da seyir halindeki araç alev alev yandı
Muğla'da polisi şehit eden astsubayın beyin ölümü gerçekleşti
Fethiye’de Makine Mühendisi Simge Çelik: ‘Başarının cinsiyeti yok’
Fethiye Emlakçılar Derneği Başkanı Serdar Oğuz’dan ‘EİDS’ uyarısı