MEAH'ta kadavra bağışı anlatıldı
Muğla Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Tıp Fakültesi Dönem-1 öğrencileri tarafından 'Bağışla bedenini, tıp eğitiminde yaşasın' adlı sosyal sorumluluk projesi kapsamında farkındalık standı kuruldu.
Etkinlikte, beden bağışının sadece tıp öğrencilerinin eğitimi açısından değil, aynı zamanda gelecekte sağlık hizmeti sunacak hekimlerin insan anatomisini birebir öğrenebilmesi için ne denli hayati olduğu vurgulandı. Kadavra bağışının, dolaylı olarak milyonlarca insanın hayatına dokunduğu, modern ve nitelikli tıp eğitiminin temel taşlarından biri olduğu ifade edildi.
-
Muğla Eğitim ve Araştırma Hastanesi
-
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Tıp Fakültesi
-
Bağışla bedenini
-
tıp eğitiminde yaşasın adlı sosyal sorumluluk projesi
-
kadavra bağışı
-
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı