MEAH'ta 2025 yılının ilk 'Diyabet Okulu' eğitimi gerçekleştirildi
Muğla Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde, diyabetli bireyler ve yakınlarına yönelik olarak 2025 yılının ilk 'Diyabet Okulu' eğitimi düzenlendi. Eğitim programı, diyabet hastalığı hakkında farkındalık oluşturmak ve diyabetle yaşam kalitesini artırmak amacıyla gerçekleştirildi.
Diyabet Okulu kapsamında düzenlenen eğitimlerde; Endokrinoloji ve Metabolizma Hastalıkları Uzmanları, Diyetisyen, Psikolog, Fizyoterapist, Diyabet Eğitim Hemşireleri tarafından katılımcılara kapsamlı bilgiler aktarıldı. 2025 yılının ilk eğitim programı sonunda, Diyabet Okulu'na katılan 10 kişiye katılım belgeleri takdim edildi. Eğitim programında, diyabetin yönetimi, sağlıklı beslenme, düzenli fiziksel aktivitenin önemi, insülin ve ilaç kullanımı gibi konular ele alındı.
Bakmadan Geçme
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı