Marmaris yıllar sonra Avusturyalı emeklilere yeniden kavuştu
Dünyanın ve Türkiye'nin en gözde turizm kentlerinden biri olan Muğla'nın Marmaris ilçesi, 2025 turizm sezonuna, Avusturyalı emekli turist kafileleriyle giriş yaptı. Bahar aylarında doğa, tarih ve kültür odaklı seyahatleri tercih eden Avusturyalı emekliler, dört hafta boyunca ilçede ağırlanacak.
Turizmci Suat Esin, sezonun Mart ortasında İngiliz turistlerle açıldığını ve Avusturyalı kafilelerin dönüşünün sevindirici olduğunu belirterek, "1990'lı yıllardan bu yana Avusturyalı ya da Alman turistleri bölgemizde göremiyorduk. Bu gelişme, Avusturya ve Almanya pazarlarının yeniden canlanması açısından umut verici. Ana pazarımız İngiltere, ikinci pazarımız ise Rusya. Ancak Rusya-Ukrayna savaşı nedeniyle bu pazarda ciddi düşüş yaşıyoruz" dedi.
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor