Marmaris'te sadece 4 ayda binlerce motosiklet sürücüsüne ceza yazıldı
Muğla'nın Marmaris ilçesinde en çok kullanılan ve kaza yapan araçların başında gelen motosikletler, 2025 yılının ilk ayından bugüne kadar en çok ceza kesilenler oldu. İlçede düzenli olarak yapılan trafik denetimlerinde 13 bine yakın motosiklet sürücüsüne en çok kask takmamaktan ceza yazıldı.
Konuyla ilgili Marmaris Kaymakamlığı tarafından yapılan açıklamada, trafik denetimlerinin, sürücülerin ve diğer yol kullanıcılarının can güvenliğini sağlamak amacıyla sürdürüldüğü vurgulandı. Açıklamada, "Trafik kurallarına uyulması, can kayıplarını ve yaralanmalı kazaları önlemenin temel şartıdır. Bu doğrultuda denetim faaliyetlerimiz, kural ihlalleri en aza inene kadar kararlılıkla devam edecektir" ifadelerine yer verildi.
Bakmadan Geçme
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı