Marmaris'te sadece 4 ayda binlerce motosiklet sürücüsüne ceza yazıldı
Muğla'nın Marmaris ilçesinde en çok kullanılan ve kaza yapan araçların başında gelen motosikletler, 2025 yılının ilk ayından bugüne kadar en çok ceza kesilenler oldu. İlçede düzenli olarak yapılan trafik denetimlerinde 13 bine yakın motosiklet sürücüsüne en çok kask takmamaktan ceza yazıldı.
Konuyla ilgili Marmaris Kaymakamlığı tarafından yapılan açıklamada, trafik denetimlerinin, sürücülerin ve diğer yol kullanıcılarının can güvenliğini sağlamak amacıyla sürdürüldüğü vurgulandı. Açıklamada, "Trafik kurallarına uyulması, can kayıplarını ve yaralanmalı kazaları önlemenin temel şartıdır. Bu doğrultuda denetim faaliyetlerimiz, kural ihlalleri en aza inene kadar kararlılıkla devam edecektir" ifadelerine yer verildi.
Bakmadan Geçme
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı
Seydikemer'de ahırda çıkan yangında 200 saman balyası zarar gördü
Fethiye’de SUP Board ve Deniz Ürünlerine Yoğun Talep
Menteşe'de gönüllü gençler miniklerin mutluluğuna ortak oldu
Fethiye'de sıcaklık yükseldi, klima kullanımı polikliniklerde yoğunluk oluşturdu