Marmaris Gölge Koyu'nda ağaçlandırma çalışması başladı
Muğla'nın Marmaris ilçesine bağlı Hisarönü Mahallesi Gölge Koyu'nda geçtiğimiz yaz çıkan orman yangınında yok olan 5 hektarlık kızılçam ormanı, yeniden yeşeriyor. Marmaris Orman İşletme Müdürlüğü ve sivil toplum kuruluşlarının iş birliğiyle başlatılan ağaçlandırma çalışmaları kapsamında binlerce fidan toprakla buluşturuldu.
30 Haziran 2024'te karavan kampçıları tarafından çıkarıldığı iddia edilen yangında zarar gören alana, gönüllüler, öğrenciler ve Orman İşletme Müdürlüğü ekipleri tarafından 5 bin kızılçam ve selvi fidanı dikildi. Yangın sonrası Marmaris Orman İşletme Müdürlüğü ekipleri tarafından temizlenen ve fidan dikimine hazır hâle getirilen alanda, Hisarönü Orman İşletme Şefi Hayati Aygün Patat fidan dikimi hakkında bilgi vererek elindeki kızılçam fidanının nasıl torbadan çıkarılıp toprağa gömüleceğini anlattı.
Bakmadan Geçme
Yatağan-Milas Karayolu'nda trafik kazası:2 yaralı
Dolar ve Euro kuru bugün ne kadar oldu? 24 Haziran 2026 güncel döviz fiyatları
Milas’ta trafik kazası: 2 yaralı
Muğlaspor, orta saha oyuncusu Selim Dilli’yi kadrosuna kattı
Kırmızı bültenle aranıyordu Bodrum’da kıskıvrak yakalandı
Fethiye’ye Dev Çin Çıkarması