Marmaris Belediyesi personeli sezon öncesi moral depoladı
Marmaris Belediyesi'nin düzenlediği gecede personel, hem 1 Mayıs'ı kutladı hem de yaklaşan yoğun dönem öncesi enerji depoladı.
Marmaris Belediyesi personeli, düzenlenen akşam yemeğinde bir araya geldi. Belediye Başkanı Acar Ünlü'nün ev sahipliğinde gerçekleştirilen gecede çalışanlar, yaz sezonu öncesi moral depoladı. Belediyenin Latin Fest ve diğer organizasyonları nedeniyle gecikmeli olarak düzenlenen yemeğe, belediyenin tüm birimlerinde görev yapan personel katıldı.
Bakmadan Geçme
Muğla'dan Doğu Akdeniz'e Açılan TCG Derya Tatbikatta Görev Başında
Muğla’nın kütüphane karnesi açıklandı
Fethiye'de 'Geleceğe Sahip Çık' çağrısı: Bağımlılığa geçit yok
MEAH’ta 4 kalp ameliyatı başarıyla gerçekleştirildi
Fethiye'de hukukçudan nafaka yorumu: 'Her dosya kendi gerçeğiyle değerlendirilmeli'
Fethiye'de Anadolu'nun renkleri sahneye taşındı: Halk Oyunları Gecesi'ne yoğun ilgi