Mandalinci'den 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü mesajı
Bodrum Belediye Başkanı Tamer Mandalinci, 1 Mayıs Emek ve Dayanışma günü dolayısıyla bir mesaj yayımladı.
Bugün, geçmişin direnişini, bugünün ağır sorumluluğunu ve geleceğin inşasını aynı anda omuzlarımızda taşıyoruz. 1 Mayıs, sadece bir kutlama değil; yeni bir toplumsal düzen arayışının, emeğin yeniden hak ettiği yere taşınmasının çağrısıdır. İşsizliğin değil istihdamın, yoksulluğun değil adil paylaşımın, güvencesizliğin değil insanca yaşam şartlarının hâkim olması için verilen kararlı bir mücadelenin adıdır.
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi
Fethiye Belediyesi’nden Zakkum Parkı’nda Peyzaj Düzenlemesi
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı