Köyceğiz Meslek Yüksek Okulu'nda ormancılık semineri düzenlendi
Muğla'nın Köyceğiz Meslek Yüksekokulu Ormancılık ve Orman Ürünleri Programı öğrencilerine yönelik olarak 'Ormancılığın Dünü, Bugünü ve Yarını' konulu bir seminer düzenlendi.
Seminer, alanında önemli çalışmaları bulunan Prof. Dr. Türkay Türkoğlu tarafından gerçekleştirildi. Etkinlikte ormancılık faaliyetlerinin tarihi gelişimi, günümüzdeki uygulamaları ve geleceğe yönelik beklentiler ele alındı.
Seminer kapsamında, geçmişten günümüze ormancılık anlayışında yaşanan değişimler, sürdürülebilir ormancılık uygulamaları ve teknolojik gelişmelerin sektöre olan etkileri hakkında öğrencilere kapsamlı bilgiler verildi. Prof. Dr. Türkay Türkoğlu, orman kaynaklarının korunması ve gelecek nesillere aktarılmasında bilinçli ormancılık faaliyetlerinin önemine dikkat çekti.
Bakmadan Geçme