Köyceğiz Meslek Yüksek Okulu'nda ormancılık semineri düzenlendi
Muğla'nın Köyceğiz Meslek Yüksekokulu Ormancılık ve Orman Ürünleri Programı öğrencilerine yönelik olarak 'Ormancılığın Dünü, Bugünü ve Yarını' konulu bir seminer düzenlendi.
Öğrencilerin yoğun ilgi gösterdiği seminerde, ormancılığın geleceğinde iklim değişikliği, biyolojik çeşitliliğin korunması ve modern ormancılık uygulamalarının önemi üzerinde duruldu. Ayrıca öğrencilerin mesleki gelişimlerine katkı sağlayacak tavsiyelerde bulunuldu.
Seminerin sonunda öğrenciler merak ettikleri konular hakkında sorular yönelterek konuya ilişkin daha detaylı bilgi edinme fırsatı buldu. Etkinlik sonunda Meslek Yüksek Okulu Müdürü Doç. Dr. Hatice Ulusoy tarafından teşekkür belgesi takdim edildi.
Bakmadan Geçme
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı