Köyceğiz Kaymakamı Kumcu, sağlık çalışanlarının Tıp Bayramı'nı kutladı
Muğla'nın Köyceğiz ilçesinde Kaymakam Mert Kumcu, '14 Mart Tıp Bayramı' kapsamında sağlık kuruluşlarını ziyaret ederek sağlık çalışanlarının Tıp Bayramı'nı kutladı.
Kaymakam Kumcu, sağlık çalışanları ile bir süre sohbet etti ve hastanede yapılan çalışmalar hakkında bilgi aldı. Köyceğiz Kaymakamı Mert Kumcu, hastane ziyaretinden sonra '14 Mart Tıp Bayramı' dolayısıyla; Köyceğiz İlçe Sağlık Müdürlüğü, 112 Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonu, 1 Nolu Aile Sağlık Merkezi ve 2 Nolu Toparlar Aile Sağlığı Merkezini de ziyaret ederek hediyelerini takdim edip günlerini kutladı.
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor