Köyceğiz'in Su Depoları Yenilendi
Muğla Büyükşehir Belediyesi MUSKİ ekipleri Köyceğiz'de bulunan 8 içme suyu deposunu yenileyerek vatandaşlara sağlıklı su sağlamak için önemli bir yatırım yaparken ayrıca depolarda yaşanan su kayıplarının önüne geçti.
Çalışmalar 23 Bin Kişiye Hizmet Ediyor
Ekipler çalışmalar kapsamında Köyceğiz ilçesine bağlı Toparlar, Beyobası, Pınar, Çandır, Zeytinalanı, Gelişim, Gürpınar ve Ulucami mahallelerini besleyen toplam 8 su deposunun tadilat ve yenileme işlemlerini tamamladı. Yapılan çalışmalar sonucunda yaklaşık 23 bin kişiye bugüne kadar olduğu gibi ilerleyen yıllar içinde sağlıklı, kesintisiz ve güvenli içme suyu erişimi sağlanmaya devam edileceği vurgulandı.
Bakmadan Geçme
22. Geleneksel Gençlik, Kültür ve Sanat Festivali Coşkulu Kortejle Başladı
Muğla'da iki kamyonetin çarpıştığı kazada 1 kişi öldü, 3 kişi yaralandı
Fethiye Hava Durumu 25 Haziran 2026: Sıcaklık Yükseliyor
Muğla'da savrulan otomobil hurdaya döndü, sürücü araçta sıkıştı
Muğla'da kamyona arkadan çarpan genç sürücü yaralandı
Muğla Hava Durumu 25 Haziran 2026: Kavurucu Sıcaklar Devam Ediyor