Köyceğiz'in Su Depoları Yenilendi
Muğla Büyükşehir Belediyesi MUSKİ ekipleri Köyceğiz'de bulunan 8 içme suyu deposunu yenileyerek vatandaşlara sağlıklı su sağlamak için önemli bir yatırım yaparken ayrıca depolarda yaşanan su kayıplarının önüne geçti.
Bunun yanı sıra küresel iklim krizi nedeniyle azalan su kaynaklarının hayati önem taşıdığı bu günlerde depolarda yapılan tadilat işlemleri sayesinde su kayıplarının da önüne geçildi. Depolarda zamanla meydana gelen aşınma çatlak vb. deformasyonlardan kaynaklı olarak suyun boşa akmasının önlemesi için tadilat işlemleri de gerçekleştirildi. Ekiplerin rutin olarak tüm İl genelinde içme suyu depoları ve kaynaklarda bakım onarım çalışmaları yapmaya devam ettiği öğrenildi.
Bakmadan Geçme
Fethiye Orman İşletme Müdürlüğü'nden yangın sezonu uyarısı: “En etkili mücadele yangın çıkmadan alınan önlemdir”
Muğla'da orman yangınlarıyla mücadele ve önleyici tedbirler masaya yatırıldı
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi
Fethiye Belediyesi’nden Zakkum Parkı’nda Peyzaj Düzenlemesi
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi