Köyceğiz'in Su Depoları Yenilendi
Muğla Büyükşehir Belediyesi MUSKİ ekipleri Köyceğiz'de bulunan 8 içme suyu deposunu yenileyerek vatandaşlara sağlıklı su sağlamak için önemli bir yatırım yaparken ayrıca depolarda yaşanan su kayıplarının önüne geçti.
Vatandaşlara sağlıklı ve kesintisiz su sağlamak için çalışmalarını sürdüren Muğla Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (MUSKİ) ekipleri içme suyu depolarının bakım onarım ve tadilat işlerine devam ediyor. Son olarak Köyceğiz’de çalışma gerçekleştiren ekipler 8 depoyu yeniledi.
Bakmadan Geçme
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’
Fethiye Balık Pazarı’nda 17 yıllık emek: Asım Karadayı’dan lezzet sırları
Makam odasına sığmayan buluşma: Göreve dönen Başkan Karaca’yı CHP İlçe Heyeti ziyaret etti
Fethiye’de tezgahlarda yazın balık bereketi: Fangri mercan ve deniz levreği öne çıkıyor
Muğla'da orman yangını ekiplerin hızlı müdahalesi ile söndürüldü