Köyceğiz'de kan bağışına destek veren öğrenciler madalyalarını aldı
Muğla'nın Köyceğiz ilçesinde Türk Kızılay Güney Ege Bölge Kan Merkezi işbirliği ile Yunus Emre Ortaokulu'nda gerçekleştirilen Kan Bağışı kampanyası kapsamında 2 kişinin kan bağışlamasını sağlayan öğrencilere 'Geleceğin Kan Bağışçısı' madalyaları takdim edildi.
Köyceğiz Yunus Emre Ortaokulu Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada; “Kan bağışında bulunan tüm destekçilere, kan bağışçılarının bulunmasını sağlayan öğrencilerimize ve kan bağışı kampanyasının yapılmasında emeği geçen Kızılay Kulübü danışman öğretmenlerimiz, Emel Emre, Hediye Önder ve Sadık Uslu’ya çok teşekkür ederiz” ifadeleri kullanıldı.
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret