Köyceğiz'de 'Bir Ormancının Günlüğü' başlıklı söyleşi yapıldı
Muğla'nın Köyceğiz ilçesinde Meslek Yüksekokulu Ormancılık Bölümü, teorik eğitimi saha pratikleriyle harmanlamak ve öğrencileri meslek hayatına en donanımlı şekilde hazırlamak amacıyla 'Bir Ormancının Günlüğü' başlıklı söyleşi etkinliğine ev sahipliği yaptı.
Özellikle kadın ormancıların sahadaki rolü ve mesleki zorlukların aşılması konusundaki paylaşımlar, öğrencilerden büyük ilgi gördü. Etkinlik, sadece teknik bilgilerin değil, mesleğin gerektirdiği fedakarlık, disiplin ve "orman muhafızı" olma bilincinin aktarıldığı verimli bir platforma dönüştü. Köyceğiz Meslek Yüksek Okulu Müdürü Doç. Dr. Hatice Ulusoy konuşmacılara teşekkür belgelerini takdim ederek, organizasyona desteği nedeniyle Köyceğiz Orman İşletme Şefi Zekai Atakan Gürbüz’e teşekkür etti.
Bakmadan Geçme
Muğla'da orman yangınlarıyla mücadele ve önleyici tedbirler masaya yatırıldı
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi
Fethiye Belediyesi’nden Zakkum Parkı’nda Peyzaj Düzenlemesi
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı