Kıyı Ege Belediyeler Birliği Muğla'da Toplandı
Kıyı Ege Belediyeler Birliği 2025 Ocak ayı encümen toplantısı Kıyı Ege Belediyeler Birliği ve Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras'ın ev sahipliğinde Muğla'da yapıldı.
Başkan Aras, tüm bu zorluklara rağmen halkın hizmetlerine yönelik çalışmalarına kararlılıkla devam edeceklerini vurguladı: Başkan Aras: “Kaynaklarımız sınırlı, sorumluluklarımız ise çok büyük. Ancak hiçbir mazeret üretmeden halkımız için çalışmayı sürdüreceğiz. Belediyelerimizin üzerine düşen yükleri azaltmak ve vatandaşlarımızın hak ettiği hizmetleri sunmak için elimizden gelenin en iyisini yapacağız. Karşılaştığımız engellere rağmen, güçlü bir yerel yönetim anlayışıyla çalışmalarımıza devam ediyoruz.”
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor