- Haberler
- Asayiş
- Kırmızı ışıkta bekleyen otomobile kamyon çarptı: 2 kişi yaralandı, yol trafiğe kapatıldı
Kırmızı ışıkta bekleyen otomobile kamyon çarptı: 2 kişi yaralandı, yol trafiğe kapatıldı
Kırmızı ışıkta bekleyen otomobile kamyonun arkadan çarpması sonucu 2 kişi yaralanırken, gaz kaçağı nedeniyle yol bir süre trafiğe kapatıldı.
Edinilen bilgilere göre, Antalya'dan Burdur istikametine seyir halinde olan Rüştü T. (24) idaresindeki 15 EF 992 plakalı Tofaş otomobile, kırmızı ışıkta beklediği esnada aynı istikamette seyir halinde olan Kasım G. (40) idaresindeki 07 TK 404 plakalı kamyon duramayarak arkadan çarptı. Çarpmanın etkisiyle Tofaş otomobil sürücüsü Rüştü T. ve yolcu koltuğunda oturan Batuhan T. (24) yaralandı. Çevredekilerin 112 Acil Çağrı Merkezine ihbarı üzerine olay yerine polis, sağlık ve itfaiye ekipleri sevk edildi.
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor