- Haberler
- Asayiş
- Kırmızı ışıkta bekleyen otomobile kamyon çarptı: 2 kişi yaralandı, yol trafiğe kapatıldı
Kırmızı ışıkta bekleyen otomobile kamyon çarptı: 2 kişi yaralandı, yol trafiğe kapatıldı
Kırmızı ışıkta bekleyen otomobile kamyonun arkadan çarpması sonucu 2 kişi yaralanırken, gaz kaçağı nedeniyle yol bir süre trafiğe kapatıldı.
Olay yerine gelen sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından yaralılar ambulans ile Bucak Devlet Hastanesi'ne kaldırılırken, otomobilde gaz kaçağı olma ihtimali nedeniyle polis ekipleri tarafından yol çift taraflı trafiğe kapatıldı. Kapatılan yolda uzun araç kuyrukları oluşurken itfaiye ekiplerinin yaptığı çalışmalar sonrasında araçlar çekici yardımıyla olay yerinden kaldırılarak yol tekrar trafiğe açıldı. Yaralıların durumlarının iyi olduğu öğrenildi.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor