- Haberler
- Güncel
- Kaza yaptıktan sonra yakınlarına 'kanserim' diye mesaj atıp ortalıktan kayboldu, arkadaşının evinde uyurken bulundu
Kaza yaptıktan sonra yakınlarına 'kanserim' diye mesaj atıp ortalıktan kayboldu, arkadaşının evinde uyurken bulundu
Antalya'nın Manavgat ilçesinde otomobiliyle kaza yapan kadın, jandarma ve trafik ekiplerinin tüm aramasına rağmen olay yerinde ve çevresinde bulunamadı. Sürücünün yakınlarına ulaşan Jandarma ekipleri, kadının yakınlarına 'meme ve rahim kanseri olduğunu, artık yaşamak istemediğini söylediğini' belirledi. Jandarma, Komando, JAK, İtfaiye, AFAD ekipleri ve arama köpekleri tarafından gece boyunca yapılan aramalarda kayıp kadın bulunamadı. Olaydan 1 gün sonra ise kadın sürücü, Sarılar Mahallesinde bir arkadaşının ihbarı üzerine arkadaşına ait evde jandarma ekipleri tarafından bulundu.
Bakmadan Geçme
Osman Çıralı Adaylığını FRT TV Canlı Yayınında Açıkladı
Fethiye Beşiktaş Taraftarlar Derneği’nden Seydikemer’de Hayırlı Olsun Ziyaretleri
Kaymakam Akkaya ve Başkan Uysal Hayvan Bakımevi’ni Ziyaret Etti
Muğla Hava Durumu 26 Haziran 2026: Sıcaklık 39 Dereceye Çıkacak
FETAD’dan Fethiyespor Yönetimine Yeni Yanıt: 'Biz İsimleri Değil, Büyük Resmi Sorduk'
Bodrum açıklarında 40 metre derinliğe uzanan kesintisiz deniz çayırı kuşağı belirlendi