- Haberler
- Güncel
- Kaza yaptıktan sonra yakınlarına 'kanserim' diye mesaj atıp ortalıktan kayboldu, arkadaşının evinde uyurken bulundu
Kaza yaptıktan sonra yakınlarına 'kanserim' diye mesaj atıp ortalıktan kayboldu, arkadaşının evinde uyurken bulundu
Antalya'nın Manavgat ilçesinde otomobiliyle kaza yapan kadın, jandarma ve trafik ekiplerinin tüm aramasına rağmen olay yerinde ve çevresinde bulunamadı. Sürücünün yakınlarına ulaşan Jandarma ekipleri, kadının yakınlarına 'meme ve rahim kanseri olduğunu, artık yaşamak istemediğini söylediğini' belirledi. Jandarma, Komando, JAK, İtfaiye, AFAD ekipleri ve arama köpekleri tarafından gece boyunca yapılan aramalarda kayıp kadın bulunamadı. Olaydan 1 gün sonra ise kadın sürücü, Sarılar Mahallesinde bir arkadaşının ihbarı üzerine arkadaşına ait evde jandarma ekipleri tarafından bulundu.
Bakmadan Geçme
Muğla'da yeni endemik tür ‘Marçalı Çiğdemi' keşfedildi
Ortaca Dikmekavak’ta yol güvenliği artırılıyor
Muğla Büyükşehir'den Fethiye'de durak çizgilerine yenileme çalışması
Datça’da uyuşturucu operasyonu: 200 kök Hint keneviri ele geçirildi, 1 tutuklama
Yatağan’da duvara sıkışan kediyi itfaiye kurtardı
'İnternet bağımlılığı çağın hastalığı olacak'