• Haberler
  • Asayiş
  • Kaza yaptıktan sonra çalıların arasına saklanan sürücü: 'Gelirsem emniyetle başım belaya girer'

Kaza yaptıktan sonra çalıların arasına saklanan sürücü: 'Gelirsem emniyetle başım belaya girer'

kaza yapan alkollü sürücü, ekipler tarafından sıkıştığı otomobilden kurtarılınca, kaçarak bir evin bahçesindeki çalılıkların arkasına saklandı. Ekipler tarafından bulunduğu yerden çıkması istenince, 'Gelirsem emniyetle başım belaya girer' savunması yaptı.

Bakmadan Geçme

Gerçek Fethiye Gazetesi - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!