Kartı sahibine ulaşmak yerine, gidip alışveriş yaptılar
Bir vatandaşın düşürdüğü kredi kartını bulan 3 genç, kart sahibine ulaşmak yerine kartı kullanarak alışveriş yaptı. O anlar iş yerinin güvenlik kameralarına yansırken, kart sahibi şahıslardan şikayetçi oldu.
Olay, dün Bursa Orhangazi'de meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, bir vatandaş cebindeki kredi kartının yerinde olmadığını fark etti. Bir süre kartını arayan ancak bulamayan vatandaş, mağduriyet yaşamamak için bankayı arayarak kartını iptal ettirdi. Daha sonra hesap hareketlerini kontrol eden vatandaş, kartıyla bilgisi dışında iki ayrı alışveriş yapıldığını gördü. Bunun üzerine alışverişlerin gerçekleştirildiği iş yerlerini tespit eden kart sahibi, işletmelere giderek güvenlik kamerası kayıtlarını inceledi.
-
kredi kartı dolandırıcılığı
-
orhangazi polis soruşturması
-
kartla izinsiz alışveriş
-
mağdur vatandaş olayı
Bakmadan Geçme
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’
Fethiye Balık Pazarı’nda 17 yıllık emek: Asım Karadayı’dan lezzet sırları