Kartı sahibine ulaşmak yerine, gidip alışveriş yaptılar
Bir vatandaşın düşürdüğü kredi kartını bulan 3 genç, kart sahibine ulaşmak yerine kartı kullanarak alışveriş yaptı. O anlar iş yerinin güvenlik kameralarına yansırken, kart sahibi şahıslardan şikayetçi oldu.
Kamera görüntülerinde, genç yaştaki 3 kişinin buldukları kredi kartıyla alışveriş yaptığı ortaya çıktı. Şahısların iş yerindeki rahat tavırları ve alışveriş anları güvenlik kameralarına saniye saniye yansıdı. Yaşanan olayın ardından kart sahibi, görüntülerle birlikte Orhangazi İlçe Emniyet Müdürlüğü'ne giderek şahıslardan şikayetçi oldu.
Polis ekipleri, güvenlik kamerası kayıtları doğrultusunda kartı kullanan kişilerin kimliklerinin tespit edilmesi için çalışma başlattı.
Olayla ilgili tahkikat sürüyor.
-
kredi kartı dolandırıcılığı
-
orhangazi polis soruşturması
-
kartla izinsiz alışveriş
-
mağdur vatandaş olayı
Bakmadan Geçme
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’